torsdag 10 oktober 2013

Lite vardag

Jag vet inte om det beror på att halsbanden är gjorda av fleece men Mille tyckte uppenbarligen att Miqros halsband var bra att dra i... När vi var ute på promenad idag så släppte jag hundarna på en liten gräsplätt. Ja jag hade järnkoll på Mille hela tiden... Hundarna hade massor av energi och busade som tusan med varandra. Efter en stund tröttnade Miqro på att busa men Mille ville busa mer. Han drog i Miqros halsband och drog med sig Miqro en lång bit. Miqro följde snällt med utan att protestera. Det såg rätt kul ut faktiskt.

På kvällen skulle jag ta reda på tvätten som låg på sängen. Eftersom hundarna låg där sa jag åt dem att hoppa ner. De förstod inte alls vad jag menade och satt som två fån och tittade på mig ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar