fredag 27 december 2013

Julfirande

Trots Milles analsäcksproblem och sent veterinärbesök blev det som vanligt julfirande hos mamma och pappa. Jag tog med mig mina hundar samt Terese och hennes hundar och åkte dit. Tyvärr kom varken mormor och morfar eller farmor men det blev trevligt ändå med paketlek, god mat och mycket snack tillsammans med mamma, pappa och mina båda bröder. Terese och jag passade även på att ta lite fina bilder med hennes kamera och här är ett urval av bilder:
Alla grabbarna julfina tillsammans med tomtarna ♥

Mina tomtenissar :)

Det är inte helt lätt med tomteluva...


Miqro tycker verkligen att det är jätteroligt att ha tomteluva på huvudet...
Min älskade sötnöt ♥

Våra fina bästisar visar kärlek till varandra
men vems tunga är det egentligen? ;)

Våra försök till fina bilder blev inte så fina...

Det blir inte bättre än så här...

Finaste ♥

Mina fina älsklingar utan tomteluva

Mina fina älsklingar med tomteluva

Trötta vovvar

Miqro öppnar sitt paket noggrant och långsamt

Grabbarna gillade verkligen sina julklappar :)

Efter att ha ätit mammas goda tomtegröt åkte vi hem. Grabbarna fick ett "litet" tuggben av min lillebror... Jag vet inte ens om de förstår att det är ett tuggben men det ligger på golvet här hemma och jag snubblar på det titt som tätt. 

På juldagen fick vi nytt besök. Då kom Veronica och Saga och hälsade på. Saga har samma raser i sig som Miqro och det var så Veronica och jag lärde känna varandra. Vi har inte träffats innan så det var himla kul att se Saga och Miqro tillsammans. Miqro som aldrig leker med andra hundar gjorde lekinviter till Saga och Saga hakade på. De lekte ju inte jättemycket men ändå. 


Jag är himla nöjd med den här julhelgen då jag har träffat både hela min familj och andra underbara människor och djur! Idag har jag varit trött men imorgon är det dags för nästa träff med härliga människor och djur. Det ser jag fram emot :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar