torsdag 24 juli 2014

Uppdatering i bilder

Som vanligt var det länge sen jag skrev så jag gör en "liten" uppdatering i bilder. Bilderna hamnade i en salig oordning så jag struntar i den kronologiska ordningen och berättar till varje bild vad som hänt istället. Här följer alltså en resumé av den senaste 1,5 månaden i bilder:

Vi hade Demo på besök några dagar.
Han tog hand om småttingarna som
ni ser ♥

Hundpromenad på Midsommarafton

Så himla cool spindel!

Poseringsbild med midsommarbuketten

På besök hos Mille och Veronica hittade Myzaq
en trygg plats.

Andra natten sov Mille hos mig ♥

Ingen tigger när Veronica lagar mat...

Min hästkompis

I väntan på att Terese kommer ut från
affären. När kommer hon?

Nästan som Cesar Millan :)

Miqro säger godnatt och lägger sig mitt i sängen

Inga problem att ta Demo och Shiva på promenad tillsammans :)

Kommer ut till det här efter att ha lämnat Shiva. Undrar om jag är
efterlängtad?

Ren och fin efter att ha rullat sig i nåt som inte luktade hallon...

Prinsessan på ärten ♥

Godissök i höggräset. Demo har inte lika mycket tålamod som de andra...

Promenadsällskapet samlat

Vaknade tidigt en morgon och såg Demo ligga i (på) en av hundkorgarna.
Mitt hem är inte riktigt anpassat för en bordercollie...

Trött av att vara på landet och
sällskap har jag

Mamma och pappas nya grannar var nyfikna på hundarna

Mina fina pojkar. De bästa av alla ♥

Fin i blåklinten

Promenadsällskap en varm dag

Två trötta killar efter en helg med
agilitytävlingar

Jag har fått agilityhinder och är lycklig över det!

Mums med gräs

Demo tyckte att kaninerna var VÄLDIGT spännande!

Myzaq försöker vara med på ett litet hörn...

Miqro springer och busar?!?

Weehoo, vad kul!

Snygga grabbar....?

Bus och spring...

...och så lite brottning

Murre vill gärna vara med där det finns hundar


Puss och kram ♥

Kaninunge 3 veckor gammal. Jag vill ha!

Hälften av kaninungarna. Så himla söta!

Bus i hundhagen

Hur många hundar ser du på den här bilden?


Betty busar med en schäfervalp


Myzaq hittade en fin kompis, Campa


Voff voff mest hela tiden...


De busade så himla fint tillsammans!

Miqro stönar lite över alla som leker och busar...




Underbar bild på bus i hagen :)


Miqro gillar inte Selma och vill jaga bort henne från hagen...


Fy skäms Miqro! Sluta vara sur på Selma som är så snäll!



Här följer några bilder på fina himlar. Några är bearbetade rätt ordentligt medan andra är som de är. Kul att leka med bilder och himlar är ju alltid fint :)







Jag gillar verkligen den här bilden. Han är så söt
min älskade lilla kille






Kärlek ♥


Är det varmt måste man svalkas vare sig man vill eller inte...

...och det vill ju inte alla...

Finaste hjärtat!

Skokloster




Lotta och Amanda i blåklinten


Det var alltså en del av vad som hänt sen sist. Jag säger inte att jag ska uppdatera oftare för det är inte säkert att jag kan hålla det ändå men vi får väl se... I annat fall kommer såna här bilduppdateringar då och då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar