måndag 21 december 2015

Hantverk = terapiarbete ;)

Hoppsan! Jag har visst pysslat lite på sista tiden kan man säga... Jag har mått dåligt och pysslandet får mig att må bra så då har det blivit en del. Att sen människor uppskattar det jag gör och vill beställa hantverk från mig är ju bara jättekul och då blir jag kreativ tack vare det också. En bekant ville ha tre halsband och två tillhörande koppel. Det blev klart häromdagen:

För länge sen höll jag på mycket med fleece och flätade både koppel och kampgrejer (fleeceflätor, kampflätor, kampisar, knutar, kampknutar, hundleksaker; kärt barn har många namn). Jag tröttnade lite men för ett par veckor sen fick jag ny inspiration av Rebecca så igår och idag har det blivit några nya flätor med den metoden som hon lärde mig. Tack så mycket Rebecca. Det var roligt och blev snyggt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar