söndag 22 maj 2016

Mera rally men vi var trötta idag...

Idag blir det inget lika långt blogginlägg som igår. Olga, Myzaq och jag har varit i Bro-Håbo och tävlat rally igen. Vi var alla trötta och resultaten blev därefter. Inga godkända resultat idag men jag känner mig ändå nöjd med tanke på förutsättningarna. Vi kämpade alla mycket bra.










Slutligen måste jag lägga upp en bild på en hund som var så duktig men det jag föll för var att hon var så himla lik Miqro i sina uttryck, kolla här:

Stort tack för idag och kul med många nya bekantskaper!! Passar även på att säga ett stort grattis till Rebecca och Casper som gjorde debut idag och blev delad vinnare med 99 poäng i ena klassen. Hur grymt är inte det?! 86 poäng i andra är minsann inte fy skam det heller. Nu har hon fått blodad tand så välkommen till rallyvärlden :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar